Subject: (VT2155) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Viitina küla, Rõuge vald, Võru maakond
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 10:05:56 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2155

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Viitina küla, Rõuge vald, Võru maakond.

Projekti aadress: Viitina küla, Rõuge vald, Võru maakond.

Tehtavad tööd: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine

Projektiga seotud teed: 25195 Käätso-Rõuge-Luutsniku tee ja 25143
Saarlasõ-Kääraku tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.